Dagens tips! - Emz

Hello Cuties!♥

Då var det dags för dagens tips (som jag lova)!
Idag är handlingen lite anorlunde än vad den brukar vara.
Det handlar om en sak som kanske kommer bli ( som jag hoppas ) en ny trend.

Det kallas för Emz.
Ni alla vet nog vad dreadce ( vet inte hur man stavar ) är.
Emz är att iställer för att ha det i hela håret så har men 1-4 dreads i under håret, eller vart man vill ha det.
När man väl har gjort en så är det upp till en själv att sätta i pärlor, fjädrar & andra saker för att göra den lite roligare.
Det tycker jag är så roligt. För varje Emz är persolig, & det är helt upp till dig hur du vill att den ska se ut.
Det är väldigt få som hört talas om Emz, men jag hoppas att fler får veta snart, för jag tycker det värkar roliga än alla vanliga trender som pågår hela tiden .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0