Gårdags kvällen!

Hello Cuties!♥

Det kanske inte är så många som har vaknat än. Men då får ni läsa det här när ni är vakna.
Igår kom bror & hans flickvän till sunne. Älskar henne!
Hon är värkligen en sån tjej som jag kan se med Viktor & jätte snäll o goo var hon.
(Matilda,  hon hade dreadse ;D)
Åt middag med dom igår & så. Sen stack dom ut.
Efter 1& enhalv timme kommer dom tilbaka. Då har Viktor hält i sig massa wisky & är stupfull, efte 1 & ½ timme!
Hahah, han var rolig då för han kom in till mig & babbla om massa som jag inte tänker skriva här på bloggen.
Undra om  han kommer ihåg det, hoppas det!
Nu ska jag kolla om det har kommit några nya inlägg sen igår♥


Kommentarer
Postat av: Matilda Ellsberg

Yeah, gillar henne redan ;))

hahah nerrå, men hon är nog fräään :D <3

2010-02-20 @ 11:55:03
URL: http://bagie.blogg.se/
Postat av: ellinor söljemo

åh hade hon?! :D

vad frääääsigt ;)

hoppas allt är bra med dig hjärtat (L)

2010-02-21 @ 10:20:00
URL: http://ellinorsoljemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0