Grattis mamma 50 år!<3

Hello Cuties!♥

Idag fyller mormin 50! Tycker vi börjar inlägget med ett grattis till henne ^^
Har nyss ätit födelsedags middag som jag & Emil gjorde. Eller ja, koka potatis & värmde lite kött som morfar hade gjort åt oss. Fast jag brände migpå formen.
Så nu sitter jag & väntar på att magonten (åt flr mycket!) ska försvinna.
Tror jag ska gå & ta en dursch snart , innan det är dags för tårta.
Har redan ätit tårta idag så är inte så sugen, men blir nog det när jag slutar måilla^^
Kan ni bevara en hemlighet ? ahha har inte köpt nån present än!
Hade totalt glömmt det, men lossades som om jag hade det men sa att hon inte får den än♥

Älskar dig ! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0