Intärnätt krångel!

Hello Cuties!♥

Har inte laggt i något inlägg sen jag var hos pappa.
Förlåt.
Men min dator är jätte konstig just nu för internätt funkarinte.
& Viktor åkte till folkhögskolan i södags & kommer inte tillbaka förens om 2 veckor!
Varför måste familjens dataexpert bo så långtbort ?
Får ta & ringa honom senare. Kan ju inte klara mej utan internätt i 2 veckor!

Stannade hemma från skolan idag och igår. Har ont i huvet & sånt där förkylnings grejs.
Är lite jobbigt för om jag bara ligger eller sitter ner så känns det inget. Men om jag ställer mig upp & går omkring så gör det jätte ont! Usch gick lite igår kväll när Matilda var & häsade på mig. Det var inte kul kan jag säga!

Nu sitter jag på mammas dator & letar efter nån bra film som man kan se.
Sen måste jag komma på hur man kopplar ihop TV:n & datorn så jag slipper ladda ner på DVD .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0