Örebro badet på torsdag♥

Hello Cuties!♥

Förlåt för att det inte blev något tips igår, men när jag skulle lägga upp det var det någor fel så jag kom inte in på bloggen. Lägger upp det strax iställe.
Har inte så mycket att skriva om nu, sitter & lyssnar på musik.
Ska nog ta något & äta sen ska jag göra lite saker som ni inte behöver veta om;)
Nu är det säkert att jag ska till örebro badet på torsdag. Lite scary för typ 150 elever ska dit.
Men det blir nog kul. & Emma följer med!! :D
Åkte skriskor idag föresten (på gymnastiken), trilla bara 1 gång! Duktigt (Y)
Ska åka varge tisdag så har nog med tid på mig att trilla.



Bild från helgen. Ellinor satt vid datorn så jag tog lite kort så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0