Emma & Matilda <3

Hello Cuties!♥

Kom hem från Emma för ett tag sen.
Då blev det pizza! Så nu är jag över mätt, även om jag bara åt en halv^^
Så nu ska jag sitta & må illa ett litet tag sen ska jag nog plocka reda lite på rummet.
Kom inte alls så mycket folk som mormi räkna med igår. Super! För nu har vi kvar MASSA frukt & tårta & lite drickor & vad det nu fanns mer på festen! Jag är typ överlycklig!
Hos Emma såg vi på 2 till skräckfilmer. Blair with the project 1 & 2.
1 var ju sååå mycket bättre än 2an. 2an var värkligen sån där inspelad & redigerad & grejer.
1 var mer värklig, såg värkligen ut som det var några som hade filmat själva, typ som hemma videor, fast med massa skrik & panik.
Nej , nu ska jag fixa dagens tips. så skriver väll snart ♥



HOFFMAESTRO- young dad ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0