Visste ni att kötindustrin förstör miljön mer än bilar gör ?

Hello Cuties!♥

Matilda åkte nyss hem, vi & Emma Per & Kim var hemma hos mig idag ( ovlanligt ).
Satt typ i soffan & flumma mästa tiden.
Nu sitter jag & raderar bilder från kamran & ska snart ta itu med datorn.
Tror nog inte jag har ränsat datan sen sissta omformateringen.
Lyssnar på Wynauts spotifylista.
Skicka gärna spotify lister så är ni söta♥



Jag: Kött industrin gör mer än 30% på växthusefekten.
Matilda, Ellinor, Emma: Öööh? Fan vad smart du lät där.
Hahah, vi har så himla mycket IQ ( eller dom* ).



Kommentarer
Postat av: Emma&Felicia§

men dåråå,, (aa)

skicka wynauts spotifylista ? :)

2010-02-11 @ 20:13:15
URL: http://fiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0