Wierd , but im happy !

Hello Cuties!♥

Jag är lite små fundersam. För på typ 1 dag så gick bror min från att vara jätte ireterande , hatkärleks bror.
& nu helt plötsligt så är han jätte snäll ( ja för att vara Emil ).
Jag fattar inte vad som har hänt!
Visst jag är jätte glad & så får jag pratar med honom då blir jag chockad & glad.
Men kan man värkligen mogna så mycket över en natt ?
Hoppas bara det fortsätter såhär. Klar förbättring!^^
Älskar dej bror ! Även om du vägrar säga samma till mej ♥


Dagen kanske jag ska skriva om &så.
Tja det finns inte så mycket att säga om dage.
Har varit en väldigt vanlig mådag, så jag vet inte vad jag ska säga.
Omg. Mitt liv börjar bli tråkigt! -.-'
Hahah nej då men det händer väll något snart ^^


Kommentarer
Postat av: Felicia&Emma§

Verkligen !;oo <33

2010-02-01 @ 21:07:54
URL: http://fiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0