Bytt till E.P.G.bloggen

hhej

Det här blir det första inlägget på ElliePocciGreen bloggen.
Tyvärr har det inte blivit föräns nu för jag kom inte in på den förut. Men det visade sej att jag skrev EllinorPocciGreen iställer för ElliePocciGree ^^

Men i alla fall. Nu framöver så kommer jag skriva både på min privata blogg SannnaGreen och på min blogg med Ellinor och Matilda ElliePocciGreen. Kommer alltså kopiera alla inlägg och lägga in på båda. Gör det bara för att hålla igång SannnaGreen.blogg.se så den inte dör helt.



Just nu sitter jag och fixar en header bild till E.P.G.bloggen. Så måste nu arbeta vidare. Lägger in bilden senare , promis^^


Kommentarer
Postat av: Felicia :D

vad heter eran blogg :)?

2010-01-18 @ 17:49:17
URL: http://felicianilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0