Dåligt med inlägg :(

Halloo(L)

Jag vet att jag inte laggtin något nytt inlägg de senaste dagarna, och jag vill säga förlåt för det.
Jag har nämligen sovit över hos Matilda i 2 dygn. Och igår åkte jag upp till karlstad och han inte lägga in något.

I alla fall så ska jag berätta om dagarna nu istället.
Blir ett långt inlägg men ni för se det som flera små.

Måndag

Sov jag hos Matilda.
Jätte mysigt.
Kom dit runt 8-9 någontsans. Då satt jag, Matilda, Maja och Maggan  inne på Maggans rum och pratade om massa roliga saker.  Efter det så stack Jag Matilda och Maja till solariumet. Sjukt härligt är det.
På vägen till baka stack vi och köptre chips och dricka. Fast Maja frös så hon gick hem.
Hem till Matilda och så på film.
  • När lammen tyssnar.
  • Paranormal aktivitet.
och      
  • Baksällan.
Klockan var runt 4-5 när vi till slut gick och la oss. Alla 3 var lite små rädda efter att vi sett paranormalaaktiviteter +att det spökar i deras lägenhet, så jag och Matilda sov hos Maja.

Tisdag.

Jadu gjorde inte så mycket den dagen. Vi sov till 4 på eftermiddan.
Gick upp och segade runt lite.
Sen kom Ellinor och  vi blev jätte överaskande.
Sov hos Matilda då med.

Onsdag.

Vaknade hos Matilda typ 11.
Var där till Kl.1.
Då var jag tvungen att dra hem för jag skulle till KD.
Åkte hem till morfan (i KD). Där var morfar,Bibba( hans tjej eller vad man ska säga) Moster, Kusin, Maria( kusins tjej) och Daniel (kusin) och Marias barn Olle.
Åt middag och efterätt. Sen blev det bio!
Såg på AVATAR.  Grym film ! Så jävla stor.

Idag (torsdag).
Har inte gjort någonting tror jag. Gått omkring och varit trött.
Kul ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0