Emma !

Hello cuties!♥

Nu sitter jag här med Emma.
Vi har nyss ätit och innan det så spelade vi ett jätte jobbigt spel!
Efter att man hade spelat samma bana ett tag så blev man nästan galen.
Allt bara snurrade och snurrade och man blev helt yr!
Klicka här för att spela.

Har inte lagt in något inlägg idag.
Men Emma har suttit vid datorn och jag ville inte störa henne.
Jag ska i alla fall sova hos Emma idag.  Och imorgon åker jag till pappa.
Skulle hämta ut min vinst på 200 men rektorn (som hade vinsten) var aldrig där.
Jätte störsamt. Men får  väll hämta den imorgon istället.






Följ via bloglovin!





Kommentarer
Postat av: ella

sv: oh shit :S hemskt schema, skulle aldrig klara av det xd

2010-01-22 @ 09:21:23
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0