Fan!

Har nyss ätit mat.
Mår piss dåligt. För självklart ska mamma börja prata om det. Så jag börjar grina med en gång.
Och inte är hon bra på att förstå. Så nu känner jag mej helt missförtod och vet inte vart jag ska tavägen.
Ingen matlust har jag häller. Åt en rätt liten bakpotatis och är helt proppmätt. Mådde illa när jag tog sista tuggan och drack inget av kolan, och salladen hoppade jag över helt.

Vill att det ska bli imorron. För då kommer nog Emma och Ebba hit.
Så man kan glömma bort allt piss som hänt och ha kul. Saknar min Ebba.

Varför kan inte saker och ting få vara bra för en gångs skull. I alla fall mer än typ 2 veckor.
Under jullovet så var saker bra. Innan det var allt piss och nu efter är allt piss.
Hatar det!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Finns Om du behöver <3 (L)

2010-01-15 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0