Hallå vardags livet .

Då var lovet över. Skulle gärna ha 1 elr 2 veckor till men vad ska man göra åt det ?
Första skoldagen var helt okej. Jag var väldigt trött, men lättare att gå upp än vad det brukar vara.
Hade dock huvudvärk i början av dage. Inte vet jag varför.
Hade inställt drama. De kunde inte hitta någon lärare åt oss.. Hoppas på samma nästa vecka.

Efter skolan så satt jag, Emma, Matilda och Ellinor på föredetta DC och snackade. Sen stack vi in till E koridoren.
Runt 4 stack jag hem , Emma kom hem till mej senare. Åt mat och sen var Emma tvungen att sticka.

Nu sitter jag här och kollar runt lite på olika bloggar. Vet inte vad jag ska göra.
Tyckar att jag borde träna men jag orkar värkligen inte. Men tror jag kommer tvinga mej.

Hoppas ni hade en bra dag förstadag i skolan. Eller endel av er kanske började tidigare, vad vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0