Inte på humör.

Hej kära gammla blogg.
Jag skulle gärna skriva mycket i bloggen. Men det är väldigt mycket som hänt under dagen (dramatiskt). Och det har varit många tårar.
Så jag är inte direkt på humör att skriva i bloggen idag.
Men jag sitter i alla fall och tröst äter bullar. Och jag som inte ska äta godis under veckan...
Men jag är ledsen så idag får jag det.



Jag älskar dej Matilda!(L)
Jag älskar dej Ellinor!(L)

Det borde inte vara såhär. Allt är fel!
Och Matilda jag vet att du inte ville prata om det för du ville inte gråta.  Men du får gråta, det gör inget.
Jag kommer alltid finnas där för er båda. Men jusst nu vet jag inte vad jag kan göra.
För jag och Emma är fasst i mitten och gör allt vi kan för att hjälpa er båda.
Men det är så svårt att se sina bästa vänner bråka på det här sättet. Så jag vet inte vad jag ska ta mej till.

Men jag älskar er från djupet av mitt hjärta och jag hoppas att allt kommer lösa sej. Annars vet jag inte vad som kommer hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0