Jag kan bränna ut film !

Hello Cuties!♥

Nu har jag fixat ett brännings program så jag kan änligen bränna över på DVD.
Gött!
Så nu ska jag gå och sätta på en till film och sen ska jag se på Glee.
Mamma och Emil har åkt till Finnfallet så dom kommer inte häller och stär mej när jag ser på film!
Mysig kväll!♥

Jag får nästan alltit lite ont i magen när jag drickar mjölk så vi tror att jag är känslig mot laktos.
Så nu ska mamma köpa laktos fri mjölk så får vi se om det blir bättra.
Jobbigt-.-
Bara för det så ska jag gå och ta ett glas Oboy, jag har ju redan ont i magern så spela roll.
Det är sånt man får ta om man vill ha starka ben. Eller starka naglar som jag tänker mer på, eller, man får väll starkare naglar av mjölk? Haha!


Kommentarer
Postat av: Emma&Felicia§

hahaha :D

kanske det gör ;D

haru tryckt på VARENDA knapp på din fjärrkontroll eller (aa)

2010-01-28 @ 19:26:29
URL: http://fiem.blogg.se/
Postat av: Felicia&Emma§

Oppps, hon glömmde visst det, ;D puusssfelicia (:<3333

2010-01-28 @ 19:28:50
URL: http://fiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0