Lite inlägg under dagen

Hello cuties!♥

Första inlägget för dagen. Förlåt.
Det har blivit för lite inlägg idag men har inte gåttin på datorn förens nu.
För efter skola fick jag först gå hem från skolan. Sen så fort jag kom in så fick jag gå ut med hunden.
Och jag gick tillochmed långt med henne (i alla fall för att vara jag).
Så när jag kom in var jag helt slut.

Fick kvarsittning på sissta lektionen idag-.-'
Eller ja, alla andra fick sluta 10 min tidigare men jag Ellinor och 2 till fick stanna kvar tills vi slutade igentligen.
Jag tror våran No lärare var på dåligt humör idag.
Och han är läskig när han är på dåligt humör!

Emma och Matilda var hemma idag. Så jag och Ellinor fick gå omkring själva.
Saknade dom. Men om dom inte mår bra så tycker jag det är bättre att dom får vila sej än att dom går omkring i skolan och mår dåligt.


Tror jag ska gör lite typ "yoga" rörelser, för jag har madrassen framme och det är så skönt att göra det på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0