Material girls

hello cuties!♥

Jag sitter nu & äter en jätte god bakelse. Någon sorts Winerbröd (stava) tror jag. Jätte gott!
Det här får bli ett inlägg om filmen jag nyss såg.

Material girls



Den handlar om 2 systrar som har ärvt sin pappa cosmetica företag ( smink företag).
Men det börjar gå dåligt för företaget och då så börjar det gå massa ryckten på nyheter tidninag mm.
& systrarna som är vana att leva i lyx får livet vänt up och ner.
Deras hus brinner ner, bilen blir stulen, och alla kreditkort blir blockade.
& när vänner har lämnat dom och igen kan hjälpa företaget så är det upp till dom att vända allt rätt igen.

Huvudroll : systrarna Duff ( Hilary & Haily)
Mitt Betyg : ♥ ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: Emma&Felicia§

aww (L) älskling <3

2010-01-31 @ 13:42:06
URL: http://fiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0