Nya blogg!

Hhej allihopa ♥
Jag har nu gjort en ny blogg. Andledning: Tröttnade på det gammla namnet och ville ha något som jag vet att jag kan andvända länge.
Och jag vet att det är 3 N i Sanna istället för 2 men det var inte meningen att det skulle bli så (A) Men det får vara kvar nu ^^



Har suttit i trapphuset och snackat med Ellie.
Hon gick in och värmde sej för hon skulle till Love och det vara asakallt ute.

Tror inte jag kommer lägga in något mer inlägg innan jag ska sova. Men vi får se♥



Kommentarer
Postat av: ellinor söljemo.

tack för att jag fick komma in i värmen bby! :)

saknat dej fett mkt, inte träffats sen skolan?

iaf. tack så hemskt mkt för presenten den gillas väldigt väl!

Puss&kram. /ellinor

2010-01-04 @ 20:08:54
URL: http://ellinorsoljemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0