Segt med måndag.

Hello cuties !♥

Nu var det skola igen då. Lika segt som vanligt. Men man måste ju göra det om man vill komma någonstans här i livet.
Dagen blev inte så jobbig som jag trodde att den skulle bli. Men han inte vara så mycket med Matilda eller Emma.:(
Dramat var inställt den här väckan med (gött!), men vi satt och väntade på lärare i 20 min för alla hade sakt att det inte var iställt.
&så har jag skrattat jätte mycket åt Love idag för han är så rolig. Specielt när han skuttar.

Jusst nu sitter jag och kollar runt lite på nätet efter skönhets tipps, kändis skvaller M.M.
Lägger nog upp lite.
Snart blir det nog mat. Mamma gör lasagne. Go mat för att vara en mådag hemma hos Green ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0