Söndags eftermiddag

Hello cuties!

Sitter här & slöar. En typisk söndagseftermiddag säger jag bara.
Gör manikyr & lyssnar på musik. Ska snart äta. Eller jag mamma kom in med mat nu ( steckt ägg macka).

Strax efter att Ebba åkte hem förut så kom Kim. Vi stekte pannkakor, gott!
Vi gjorde igentligen inte så mycket satt bara och snacka och kollade YouTube klipp.
Sen åkte Kim hem, och dom körde Emma så hon stack sammtidigt.
Så då hamnade  jag här.

Förlåt att jag inte lägger upp några bilder. Men har fortfarande kameran hos Matilda ♥
Lite små nervös inför vad som väntar imorgon. Allt kan gå förjävligt eller så blir det bättre. Hoppas på alternativ 2.

Tippsa musik ! (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0