Trött!

Hello cuties!♥

Lyckades facktiskt att träna på riktigt den här gången. Utan att ställa mej och tjuv kolla på datorn i mellanåt.
Det var faktiskt rätt skönt. Stretshade(stav) till och med, som jag nu måste börja göra. Känns i ryggen nu.
Jag är rätt så trött nu, men skönt att veta att man har typ 2 timmar där man inte behöver göra någonting alls.
Fast jag tror jag ska medetera lite sen om jag orkar.


Men nu ska jag i alla fall byta om till mina sköna badrock, gå och göra en kopp Kvällsro (ört Te) och må bra^^
Känner att jag har börjat må bättre efter att jag börjat blogga. För det är som om jag påminner mej sj vad jag borde göra. Och då mår jag mycket bättre. & så får man mycket hälsa & livstil tipps från andra bloggare vilket jag tycker är jätte bra.
Hoppas många fler känner lika dant och mår lika bra av det.

Nu kan nu sms igen för jag har gratis. Så ring eller sms så mycket ni vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0