Skåne helgen

Det kommer nu ett väldigtlångt inlägg om min helg i Skåne, istället för att skriva om en dag så blev det om hela helgen.
Så förlåt att det blir ett väldigt långt inlägg, ska försöka hålla mig till lite kortare efter det här.



I helgen var jag i skåne men min pappa, hans flickvän Johanna & hennes syster Stina.
Det var en väldigt mysig mini semester , enda problemet :7 timmar i bil -.-
Så nu är jag då påväg hem igen , & det är morgon nu så jag kan inte sova heller som jag gjorde på vägen hit (kom fram ca 02.30 på natten).

Vi bodde på en liten camping i 3 nätter , i en stuga som inte var stor. Som tur var så var det fint väder under helgen så vi kunde sitta utomhus när vi var vid stugan.
I fredags (första dagen vi var här. Tog ledigt från skolan på torsdag) så åkte jag & pappa in till Helsignborg & kollade på kusten, det var vräkligen jätte fint, havsvattnet glittrade i solljuset. Efter det kollade vi efter en klänning åt mig, men kunde inte hitta något.
Senare på kvällen när vi kom till stugan, så skulle jag ta en promenad. Då träffade jag 2 killar som skateade , som jag då började prata med. Fick deras nr & har nu sms:at med dom medans jag varit i skåne. Han tyvärr inte träffa dom igår, bara ca 10 min imorrse. Men dom hade pratat om att åka upp till sunne nån gång under sommaren för att träffa mig, även om jag bara träffat & snackat med dom i tpy 2 h. Så får se om dom gör det :)
Igår var jag på ett shopping centrum som heter Väla, för att leta mer efter en klänning. Då fick Johanna & Stina följa med, för det är ju inte så jätte kul att shoppa sj med pappa.
Hittade då min klänning , blev helt kär i den . Så den blir det på skolavslutningen på fredag (på fredag, om 5 dar!:D)
Så det var vell ungefär det som hänt i helgen. Var och träffade Karin (Johanna & Stinas farmor) såklart , var ju för hennes skull vi kom till Skåne.

Kommer nog bilder senare, även på klänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0