Hemma hos mamma igen

Hello Cuties!♥

Nu är jag tillbaka hos mamma igen. Var kul hos pappa med , fast rätt skönt att komma till mamma ändå.
Nu lyssnar jag på musik & ska ta igen lite saker som inte blivit gjorda medans jag vart borta.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Jobbade iaf i shoppen idag. Var väll som vanligt, ställa reda på grejer , ta namn & sånt.
För allt jag jobbat i vinter så ska jag iaf få 750 kr, inte helt fel.
Sen ska jag få 300 av mamma &så.
Föresten , när jag kom hem till mamma så låg det en påse på min säng. Det var en av mammas kompisars dotter som hade massa försmå kläder som jag fick. Inte så jätte mycket men fanns en rosa huvtröjja som jag gillar.
Skulle ta kort på den men vet inte vart jag gjort av kameran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0