Länge sen jag blogga :S

Hej sexiie's ! :love:

Tycker det är dags att jag börjar uppdatera lite bättre igen ;)
Så börjar nu ,,

Igår sov jag & emma hemma hos ellinor.
Där blev det mys i sängen, tog lite bilder &så. Lite privata bilder ..
Ni kan se några av dom på ellinors blogg ;)
Sen träffa vi Oscar, Linus & Elias. Hos dom blev det film & lite sånt.
Trött som fan nu för somna typ 4 eller nått så :S Men så värt det!

Idag var det då bowling som gälde. Gick rätt okej ;)
Sen drog jag & emma hem ,satte på film & somna på soffan. Så mysigt så ^^
Fast ellinor följde inte med & bowlade , hon stannade hemma istället.
Hade lite ont i huvvet ( & var nog rätt trött , schyy) :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag va inge trött, ville bah inte bowla haha xd

sv; tack!(: <3

2010-03-23 @ 18:34:02
Postat av: sara

HejHej!



Jag håller just nu på med en veckans blogg tävling i min blogg , man har till söndag 00.00 på sig att anmäla sig.

Ett mycket bra tillfälla att skaffa flera besökare :)



Ha en nice dag :D

Här är en direkt länk till inlägget :)



http://saraplusgustavsson.blogg.se/2010/march/tavling.html#comment

2010-03-23 @ 20:29:34
URL: http://saraplusgustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0