Matilda gick nyss

Hello Cuties!♥

Hur mår ni idag ?
Själv mår jag bra. Lite trött bara.
Jag & Matilda har nyss set klart på film. Såg på Gwai Wik (Re-cycel tror jag på engelska). En Kinesik film, mysig film , lite små läskig ibland typ några skvättefekter här & där. Men ingen sån man får mardrömmar av direkt.
Men den passade rätt bra som nyvaken morron film.
Igårkväll (eller typ 1,det kanske är natt då?) såg vi på The Confessions of a shopaholic Älskade den ! Helt klart min stil på komedier. Får en stark 5:a!
Nu ska jag ta & städa rummet lite, blir så stökigt så fort nån sover över vet inte varför ;)
& så ska jag plocka iårdning i köket &så. Fyller ju år om 1månad & mamma värkar tveksam på om jag ska få mobilen jag vill ha, så nu blir det fjesk som fan i en månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0