Skola , Hem till Robban med tjejerna , plugga spanska..kanske?

Hej där alla underbara!:love:

Vad tycker ni? Ska jag sätta mig & plugga spanskan ?
Har ju omprov på torsdag, men det är ju lixom hela väckan kvar.
Fast om jag har gjort det nu så behöver jag ju inte plugga lika hårt resten av veckan + har ju massa andra läxor.
Jajaja , får se...
Idag var det då första dagen efter lovet. Fy, men vi har ju iaf påsklov snart ;)
Blev då skolan, som ni nog fatta.
Livs - snacka om hur man ska behandla varra ( våran klass behandlar tydligen inte varran så som man ska göra)
En - Förbereda för läxan på fre ( läsa , skriva glosor )
Sv - Läraren babbla, fick skriva av lite som skrev på talvan.
Lunch (pannkakor)
Ma - Jobba med vinklar ( kolla på tavlan )
Sp - Läsa text, skriva ner glosor.
Dr (drama) - Läsa/spela sketsker (stava?)

Det var väll skoldage.
Sen stack jag Emma Ellinor & Matilda (Älskar er!) hem till Robban.
Han satte sig & nörda lite WOW så vi gjorde choko cappochino. Älskart!
Sen efter ett tag släppte han datorn & hjälpte oss sätta på film.
Han har ju värsta stora sängen ( med TV:n framför ), så vi brukar alltid sitta i den när han spelar data.
Sen stack tjejorna så jag gick då &så. Så det blev hem & äta, & nu sitter jag här.
Skrev med tjejerna på msn förut, fällde väll några tårar. Men det kommer bli bra:love:


Kommentarer
Postat av: ellinor söljemo,.

tårarna jag fäller för er altså den vänskapen :') älskar er.



om kaffet... jo man får vell hoppas men det finns vell vissa nackdelar ;/ folk säger ju att kaffe är rena giftet :o

2010-03-08 @ 22:51:47
URL: http://ellinorsoljemo.blogg.se/
Postat av: ella

sv: okej va nice :D hah kmr inte ihåg va jag gjorde igår kväll så svarar för idag ;) ikväll ska jag faktiskt försöka plugga xd och glo på en film elr ngt ska lägga mig extra tidigt så jag nt blir lika trött som jag va idag!

2010-03-09 @ 17:58:44
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/
Postat av: ellinor söljemo,.

haha, klart ni får dagens ros!(a)<33

2010-03-09 @ 19:03:25
URL: http://ellinorsoljemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0