Lite om dagen :P

HAllåjjh allihopa! :D:love:

Hur mår ni ? :)

Jag mår iaf toppen !
Är ju fredag imorron , veckans sissta dag. & då ska tjejerna sova hos mig!! Ska ha Matildas girl night som vi igentligen skulle ha för länge sen , men blev nu istället ! Kommer bli super kul!!! :D
'
Kom för ett tag sedan. Var ju iskolan som vanligt idag. Hade om prov i spanska, tror det gick bättre än förra gången hoppas jag iaf.
Efter skolan drog Jag Ellinor & Matilda till kulturskolan & letade efter Love eftersom han inte svara på sms:et.
Hittade han till slut , men Matilda var tvungen att dra rätt snabbt för hon skulle med bussen.
Så Jag Ellinor Love & Fia var.
Först gick vi ut, sen gick vi in & sprang omkring på 3 våninge. Hitta nr till hetalinjen i en tidning, så vi bestämde oss för att ringa dit (var ju så länge sen man gjorde sånt).
Det var iaf as kul! Men sen drog jag efter ett tag.
Så nu sitter jag är med en skål flingor & yogurt som jag aldrig kommer äta upp för jag råka ta för mycket.

Det var då min dag, hoppas ni har haft det kul idag! :D
Fast saknade såklart Emma som var på besök på norrstrand :( Hoppas du hade det roligt ! Älskar dig! :love:



Snabb bild på hur man såg ut idag (blev ingen outfit, men tycker det är så svart att ta det sj)


Bilden är fail men BRY!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0